موردی برای نمایش وجود ندارد.
ترتیب نمایش:

سوالات متداول شما

. آیا محصولات شما اورجینال هستند؟

بله، تمام محصولات ما از شرکت تولید کننده ارسال می شوند و اصالت آن‌ها تضمین شده است.

. آیا امکان خرید عمده محصولات وجود دارد؟

بله، امکان خرید عمده برای کسب‌وکارها و فروشگاه‌ها وجود دارد. برای جزئیات بیشتر با پشتیبانی فروش تماس بگیرید. ۰۹۱۸۷۵۹۵۷۱۱

. آیا ارسال رایگان برای برخی محصولات وجود دارد؟

بله، برخی محصولات و یا سفارشات با مبلغ مشخص مشمول ارسال رایگان می‌شوند (2 میلیون تومان). این تخفیف‌ها به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.


9. آیا قیمت محصولات شما ثابت است؟

قیمت‌ها ممکن است بسته به شرایط بازار یا تخفیف‌ها تغییر کنند. برای اطلاع از قیمت دقیق، صفحه هر محصول را بررسی کنید.


10. آیا امکان خرید قسطی وجود دارد؟

در حال حاضر، امکان خرید قسطی برای محصولات وجود ندارد.


11. چطور می‌توانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟

پس از ثبت سفارش، اطلاعات پیگیری برای شما ارسال خواهد شد و شما می‌توانید وضعیت سفارش خود را از طریق سایت پست یا از طریق حساب کاربری خود مشاهده کنید.


12. آیا می‌توانم محصولات را به صورت حضوری خریداری کنم؟

بله، شما می‌توانید از دفاتر تحویل حضوری ما محصولات را دریافت کنید. ابتدا باید محصول خود را روی سایت انتخاب کنید و سپس گزینه تحویل حضوری را انتخاب نمایید و مشخصات خرید پیامک خواهد شد. در دفاتر تحویل حضوری با ارائه پیاامک ارسالی می توانید سفارش خود را تحویل بگیرید.


13. چطور می‌توانم آدرس ارسال را تغییر دهم؟

در صورتی که سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد، می‌توانید آدرس خود را تغییر دهید. برای این کار با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.


14. آیا امکان تعویض یا بازگشت کالا وجود دارد؟

بله، در صورتی که محصول معیوب باشد یا با سفارش شما مغایرت داشته باشد، امکان بازگشت کالا فراهم است.


15. چطور می‌توانم درخواست فاکتور کنم؟

شما می‌توانید در هنگام خرید، درخواست فاکتور را انتخاب کنید. همچنین پس از خرید، فاکتور شما به ایمیل‌تان ارسال می‌شود. همچنین فاکتور خرید شما پیامک می گردد.


16. چطور می‌توانم با تیم پشتیبانی تماس بگیرم؟

شما می‌توانید از طریق فرم تماس با ما، ایمیل یا تماس تلفنی با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.



2. چطور می‌توانم خرید کنم؟

شما می‌توانید از طریق سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید. سپس وارد صفحه تسویه حساب شوید و پرداخت خود را انجام دهید.

3. آیا امکان خرید بدون ثبت‌نام وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید بدون ثبت‌نام خرید خود را انجام دهید، اما ثبت‌نام باعث راحت‌تر شدن پیگیری سفارشات شما می‌شود.

4. چطور می‌توانم محصولات را جستجو کنم؟

شما می‌توانید از قسمت جستجوی سایت یا دسته‌بندی‌های مختلف برای پیدا کردن محصولات مورد نظر خود استفاده کنید.

5. آیا محصولات شما به کشورهای دیگر ارسال می‌شود؟

در حال حاضر ارسال فقط در داخل ایران امکان‌پذیر است.

6. چگونه می‌توانم از تخفیف‌های ویژه سایت مطلع شوم؟

شما می‌توانید با عضویت در خبرنامه ما از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه مطلع شوید.

شماره تماس پشتیبانی واتساپ: ۰۹۱۸۷۵۹۵۷۱۱

ایمیل پشتیبانی: info@zibasho.ir

17. آیا امکان تغییر یا لغو سفارش پس از پرداخت وجود دارد؟

در صورتی که سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد، می‌توانید آن را لغو یا تغییر دهید.


18. آیا محصولات شما دارای گارانتی هستند؟

بله، تمامی محصولات ما دارای گواهی معتبر اصلی هستند.


19. آیا برای خرید از سایت شما نیاز به ثبت‌نام است؟

خیر، شما می‌توانید بدون ثبت‌نام خرید کنید، اما برای پیگیری سفارشات و استفاده از تخفیف‌ها، ثبت‌نام توصیه می‌شود.


20. آیا امکان خرید هدیه وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید برای خرید هدیه، محصول مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه “ارسال به عنوان هدیه” را انتخاب کنید.


21. آیا سایت شما برای خرید موبایل سازگار است؟

بله، سایت ما برای استفاده از موبایل بهینه شده است و شما می‌توانید به راحتی از هر دستگاهی خرید کنید.


22. آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟

خیر، تمام خریدها از طریق سایت است و بصورت آنلاین می توانید پرداخت نمایید و یا از طریق پرداخت کارت به کارت می توانید ثبت سفارش کنید.


23. آیا امکان استفاده از کد تخفیف وجود دارد؟

بله، در صورت داشتن کد تخفیف، می‌توانید آن را در قسمت مربوطه وارد کنید و از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید.


24. آیا سایت شما امنیت لازم برای پرداخت آنلاین را دارد؟

بله، سایت ما از پروتکل‌های امنیتی معتبر (SSL) برای رمزگذاری پرداخت‌ها و اطلاعات شما استفاده می‌کند.


25. آیا شما محصولات آرایشی و بهداشتی در دسته‌بندی‌های مختلف دارید؟

بله، ما محصولات آرایشی و بهداشتی را در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله مراقبت پوست، مو، زیبایی، و بهداشت ارائه می‌دهیم.


26. آیا شما فروشگاه حضوری هم دارید؟

بله، شما می‌توانید به دفاتر تحویل حضوری ما مراجعه کرده و محصولات را دریافت کنید.


27. آیا در هنگام خرید می‌توانم تخفیف بگیرم؟

بله، شما می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای که به صورت دوره‌ای ارائه می‌شود استفاده کنید.


28. آیا سایت شما برای دستگاه‌های مختلف سازگار است؟

بله، سایت ما برای استفاده از موبایل، تبلت و دسکتاپ بهینه شده است.


29. آیا در فروشگاه شما می‌توانم از کارت‌های هدیه استفاده کنم؟

بله، شما می‌توانید از کارت‌های هدیه برای خرید محصولات استفاده کنید.


30. آیا به جز سایت، فروشگاهی فیزیکی هم دارید؟

در حال حاضر، فروشگاه‌های فیزیکی نداریم، اما شما می‌توانید از طریق سایت محصولات را خریداری کنید و به صورت حضوری در دفاتر ما تحویل بگیرید.

دسته‌بندی